اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۶۲۵۸

دست‌نشان: ۷ موقعیت گلزنی را از دست دادیم

دست‌نشان: ۷ موقعیت گلزنی را از دست دادیم
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در مسابقه‌ای که باید گل‌های زیادی می‌زدیم ۷ موقعیت صدرصد گلزنی را از دست دادیم.
۲۰:۵۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

 نادر دست‌نشان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل راه‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: بازی سختی داشتیم راه‌آهن فوتبال خوبی بازی کرد. تیم دونده‌ای بود و در ضدحملات هم خوب عمل کرد. مهم‌ترین نکته این بود که حریف به جز یک شوت از راه دور موقعیت گل دیگری نداشت.

وی افزود: راه‌آهن در ضدحملات خطرناک بود اما خط دفاع ما باهوش بود. امروز موقعیت‌های گلزنی بسیاری داشتیم حداقل هفت موقعیت گل صددرصد را از دست دادیم. سخت است در این شرایط که امیدی برای صعود نداریم بتوانیم بازیکنان را با آمادگی ذهنی به میدان بفرستیم. می‌توانستیم در این بازی با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم اما فقط یک گل زدیم.

دست‌نشان تصریح کرد: در این فصل مقابل تیم‌های پایین جدول مس و راه‌آهن امتیاز از دست دادیم جای شکرش باقی است که پیروز شدیم و توانستیم از تیم‌های پایین جدولی که از ما مساوی می‌گرفتند را شکست بدهیم. به همه ملوانی‌های عزیز این برد را تبریک می‌گویم هواداران به تیم انرژی دادند.

وی با اشاره به مشکلات باشگاه گفت: بازیکنان با وجود سختی‌ها بازی می‌کنند و مشکلات را به عشق هواداران تحمل می‌کنند. این کار را به خاطر ملوان بزرگ و عزیز انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین